Sunday, December 6, 2009

Amestecate

sursa foto: http://fantasyartdesign.com

Trebuie sa recunosc ca n-am mai « blogait » de mult timp, iar acum, azi, in seara asta precisa cand am facut-o m-a napadit nostalgia, invidia si bucuria. Nu stiu précis in care ordine, s-ar putea sa fi fost simultan, ca prea m-a afectat trairea.

Nostalgie – pentru ca mi-am pierdut poezia si metaforele. Si nu stiu cum naiba fac, dar dau numai peste poezie; si mai deschid un blog si mai gasesc cateva metafore si tot asa. Sa nu se inteleaga gresit. Mie imi place la fel de mult si poezia si metafora, numai ca ele s-au distantat de mine sau eu de ele, habar n-am. Si cand ma gandesc c-am castigat cateva premii literare pe vremea cand purtam cordeluta alba…Si cred c-am o explicatie. Intre etapa cordelutei albe si cea de’acum s-au perindat cateva personalitati diferite… bref, ca sa se stabileasca cea care sunt acum. Jadis, eram atat de timida, blanda si suava incat exprimarea care-mi venea ca o manusa era prin poezie si metafora. Plus ca n-aveam curajul sa spun direct ceea ce-as fi vrut si-atunci poezia era cea care ma salva, poezia si metafora. Cine intelegea mesajul era ok, cine nu, imi spuneam ca eram prea subtila pentru mintea lui desi mi-ar fi placut sa cred ca inteleg toti poezia si metafora. Bref, acum sunt atat de directa si incisiva incat nu ma mai pierd in poezii. Vreau sa ma asigur ca mesajul a fost receptat si inteles de cel caruia i-a fost trimis. Pentru asta n-am nevoie nici de metafore…

Invidie – pentru ca nu am timp sa scriu pe cat as vrea, ha, si pentru ca altii au. Lucrez la ceva, asta cand ma adun din alte 1001 treburi. Timpul trece atat de repede cand faci ceva, pur si simplu am senzatia ca zboara. Am clipit o data si-a trecut ora, inca o data inca-o ora samd. Deci eu va zic, sunt bolnava cu timpul asta si mor de oftica cand ma prinde noaptea si pur si simplu mi se inchid ochii sau simt c-am nisip in ochi iar eu n-am terminat ce-mi propusesem sa fac…Poate ca-mi propun prea mult. Cred ca vreau sa recuperez timpul de pe vremea cand zaceam rapusa de burnout.

Bucurie – pentru ca desi n-am o scriere angelica, si nici nu scriu des, si nici nu sunt atat de activa pe alte bloguri (motivul e mai sus!) am totusi o mana de cititori fideli, unii sunt mai noi, desi eu ii citeam de mult si mai din « umbra », iar altii sunt mai vechi, sunt printre cei care mi-au spus « buna » inca de la primele postari. Si tuturor le cer un pic de compasiune si de intelegere fata de frecventa postarilor si cometariilor mele.

In rest: zi de votare - dar nu si pentru mine.

15 comments:

  1. Cred ca ne place sa te citim (si) pentru ca ne regasim: timpul zboara, ne propunem prea mult (?), nu votam... Dar "ne facem timp" sa ne citim, tu "iti gasesti timp" sa scrii. Te intelegem, dar nu avem nici un pic de compasiune;)

    ReplyDelete
  2. si mie imi place sa te citesc.

    ReplyDelete
  3. Nu stiam de premiile tale literare, dar am intuit ca te cam pricepi, dupa felul sensibil si nuantat in care iti asezi gandurile de fiecare data!... ;)
    Imi place sa te am aproape, prezenta ta conteaza mult pentru mine. Cuvintele (metaforice sau mai putin) sunt doar invelisul starilor noastre prin care trecem, ca si hainele.
    Eu am votat dar n-am fost fericita. N-am mai avut entuziasmul anilor trecuti, si tot ceea ce-am simtit a fost tristete si zadarnicie. Dar am facut-o, dintr-un amalgam de motive... Acum astept doar sa ninga (tie iti doresc doar vreme insorita :)) si fosnetul fulgilor sa acopere cu uitare si iertare tot gri-ul vremurilor tulburi pe care le traversam. La propriu si la figurat.
    Te imbratisez... Si poate mai treci, sa-ti iei dedicatia. ;)

    ReplyDelete
  4. @Chirca - eu chiar ma bucur cand ma gasesc cu cineva pe aceeasi lungime de unda :).
    @anonymous - ma bucur ca-ti place sa-mi rasfoiesti postarile, insa m-as fi bucurat daca ti-ai fi dat un nume. La cati anonimi lasa mesaj...
    @acuarele - mie imi este drag fiecare comentariu al tau. Tu si cand esti suparata ai o vorba calda. Iti doresc zapada muuulta (dar nu prea, stiu din experienta cat de rau poate sa fie cu prea multa zapada ;)) Am sa trec sa iau si leapsa, sper sa fie soon. :)

    ReplyDelete
  5. Sa nu-ti para rau, mergi pe drumul tau, cand ai timp si ceva de spus ne gasesti aici. Toti ne schimbam in timp; ma regasesc cumva in trecutul tau, doar ca eu scriam proza si eram satena,lol...

    ReplyDelete
  6. Nu trebuie să-ţi ceri scuze... Este bine să postăm atunci când putem...

    ReplyDelete
  7. @Danangib, Cristian - multumesc pentru intelegere. :)

    ReplyDelete
  8. (re)venire grabnica. si-ti trimit o leapsa, sa te-ntremezi! :)

    ReplyDelete
  9. @InBonobo - bine ai venit! revin eu revin...:)) Ce leapsa? Unde? Of, mai am o leapsa in pending. :)

    ReplyDelete
  10. eh, eu nu ma supar daca n-ai timp.. dar e-un mod fain de-a acorda nitica TLC blogroll-ului. http://j.mp/leapsa

    ReplyDelete
  11. no excuses ;) Ca!!!
    shovel the snow ??!!?? ;)
    ok, let's carols... twelve day ...until... U know what...:)

    http://www.youtube.com/watch?v=PLN9xYHMBmw

    ReplyDelete
  12. eu tot intru sa vad urmatorul post...

    ReplyDelete
  13. @Inbonobo - cu regret iti zic, sincer, acum n-am timp sa onorez leapsa aceea. Am vazut despre ce-i vorba, si sincer cere ceva atentie si implicare.
    @windwhisperer - da, intre timp am avut si noi prima furtuna de zapada :) 4-5 zile au tot curatat dupa ea :))
    @liuba - bine ai venit! Nu stiu cat o sa mai astepti...(lol)

    ReplyDelete
  14. poezia ràmàne in suflet.

    stasi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails