Thursday, March 17, 2011

In asteptarea primaverii

Mi-am pierdut pe drum frecventa cu care incepusem sa scriu p’aici. Imi propusesem at least sa tin aproape de patru posturi pe luna, unul pe weekend. Dupa aia mi-am zis, mda…poate n-am multe de spus chiar in fiecare saptamana, atunci o data pe luna, iar in the end n-a tinut nici asta. Si nu ca n-as avea ce povestii, dar tocmai asta e buba, ca se petrec atatea, iar cand ar trebui sa le astern frumos in fraze, atunci nu e timp.
Bref cam asta am ca scuza. Ar mai fi si faptul ca frigul de afara si iarna nesfarsita mi-au inghetat pana si ultimele zvacniri de socializare.

Astept primavara sa-mi topeasca sultana de gheata. Mai astept primavara sa ma droghez cu vitamina D si sa-mi treaca toate winter blues.



Intre timp ma pregatesc pentru lungile si frumoasele seri de primavara si-mi tes iarna circle jacket iar la vara poate incerc un hanorac.
PS. Pentru cine e interesat, pattern-ul de la circle jacket e aici.

9 comments:

  1. Blogul revine la viata dupa hibernare...
    Vine, vine primavara!
    O asteptam ;)

    ReplyDelete
  2. Buna, eu sunt Piticot si e prima data cand iti scriu. Admir jachetele tale! Dar stiu c-ai talent! Poti sa-mi spui de unde ai modelul, as vrea sa-mi fac si eu una? Multumesc.

    ReplyDelete
  3. @Amelia & Mihai - imi place optimismul vostru! :) (lol)
    @Piticot - bine ai venit! Uite, modelul e aici:
    http://www.garnstudio.com/lang/en/visoppskrift.php?d_nr=99&d_id=3&lang=en
    si e explicat ff bine. Daca te incurci pe undeva, poti sa ma intrebi, fara jena :)

    ReplyDelete
  4. O artista desavarsita!... Sunt superbe jachetele.
    Stiam eu ca faci ceva frumos acolo, tacand!... :)

    ReplyDelete
  5. @acuarele - mercic :) se pare c-am dezvoltat o adevarata pasiune pentru crosetat :))Pupici.

    ReplyDelete
  6. eschimosule or eschimoaso that's summer collection !;)
    ieri m-am trezit cu iarba alba ...
    soo , Gday ! Ca.

    ReplyDelete
  7. @Windy - ca bine zici summer collection :)) Si la noi se lasa mult asteptate zilele de primavara reala...Pupici

    ReplyDelete
  8. Fecicitari pentru ceea ce faci! Imi place tot ce scrii si ma uimesti cu ceea ce crosetezi.
    Sa vina primavara cat mai repede, sa te poti bucura de vremea frumoasa si de minunile create!
    Ina

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails