Saturday, August 8, 2009

Schimbare

Sunt in pragul unor schimbari in viata si-n casa. Finally some action! Dupa atata stare aparenta de lipsa de actiune e cazul sa ma mobilizez. Nu c-as avea vreun chef, insa am nevoie de niste schimbari. De cele mai multe ori imi priia o asemenea activitate si tot ce implica ea pe langa. Eram plina de entuziasm si voie buna si chiar dadeam p’afara de optimism. Aveam atat de mult incat era suficient numai sa-mi fii in preajma ca sa te molipsesti. Fiecare schimbare o priveam ca un challenge, o oportunitate de a experimenta ceva nou, o lectie noua. Mi-am schimbat look-ul, prietenii, preferintele, placerile, hobby-urile, garderoba, jobul, masina, casa, cartierul, orasul si tara. Cu fiecare element nou am mai invatat cate ceva si am mai imbatranit un pic. Da am imbatranit!


Ecuatia e simpla: shimbarea iti aduce o experienta noua, experienta se capata in timp, curgerea timpului duce inevitabil spre imbatranire. Bine, as putea spune ca m-am maturizat…asta ca sa ma simt mai bine…psihic. Dar ca sa revin la tema zilei, efervescenta schimbarii, care ma cuprindea pe vremuri, e cam apusa. Se intampla pe vremea cand imi flutura in plete tineretea cu nebuniile ei. Acum, numai simpla rostire a cuvantului « schimbare » imi produce un adevarat discomfort.

Si cu toate astea, fratilor, va anunt solemn ca las schimbarea sa-mi intre din nou in casa, viata si vene. Parca umbla o vorba ca « pofta vine mancand »…

8 comments:

  1. Optimismul sa nu-ti piara niciodata! :-)

    ReplyDelete
  2. @Emanuel - Nu, in mod sigur, am un package (deal) foarte avantajos la optimism!:)

    ReplyDelete
  3. O asteptam cam de multisor!
    Sa fie de bine!

    ReplyDelete
  4. @anonymous - Doamne ajuta! Orice schimbare o privesc ca pe-o noua reduta pe care o am de cucerit!

    ReplyDelete
  5. Ca vrem sau nu, totul in jurul nostru e in continua schimbare... Cu exceptia obiectelor, a suvenirurilor incremenite, a papusilor copilariei, cu obraji luciosi si rosii, joviali... Desi timpul parca le adauga si acestora o tenta galbuie de "maturizare" si tristete. Tot sufletul omului distinge starile.
    Eu cred ca te va bucura schimbarea, si asta e lucrul cel mai important.
    Te imbratisez.

    ReplyDelete
  6. @acuarele - multumesc pentru gandul bun! Pupici.

    ReplyDelete
  7. E bine uneori sa te pui singur la colt si sa te analizezi, sa te...redecorezi pe afara si pe dinauntru...
    Prietenii,insa daca i-ai schimbat,inseamna ca nu erau tocmai prieteni...aceia adevarati raman oricum ai deveni in timp...

    ReplyDelete
  8. @Dana - bine ai venit! Despre prieteni, ce sa spun...cred ca cel mai bine este sa-mi definesc doua existente distincte: inainte de plecare si dupa. Fiecare etapa isi are prietenii ei, insa ciudat, prin nu stiu ce alchimie stranie, cei din prima perioada nu mai fac parte din viata mea actuala...;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails