Tuesday, July 14, 2009

Nori negri

Dragii mei (aia care ma cititi si-mi lasati mesaj cat si cei care ma cititi si nu-mi lasati mesaj) vreau sa va spun tuturor ca nu mai pot. Pe deasupra capului imi plutesc nori negri si la propriu si la figurat. Ploua, ploua si iar ploua. Ploua decand a incetat sa ninga…E plina vara, mijlocul lui iulie, altii mai fericiti din alte colturi ale lumii s-au bronzat o tura déjà iar la mine azi maxima n-a urcat mai mult de 15C si vant cat cuprinde vazduhul de nici geamul nu-l pot deschide…Si asa o tot tine de la ultima ninsoare…Vremea asta mohorata imi distruge orice chef de viata. Am si eu o limita, zau asa, ca doar om sunt. M-am saturat sa ma scol dimineata, sa privesc cerul si sa mi se intunece privirea, sa stau ziua in amiaza-mare cu lumina aprinsa pentru ca de atatia nori e déjà seara…


Si-am avut si-o tornada mititica pe langa un aeroport, atat de mitica c-a smuls pomi inalti de doua ori cat casa, a luat cu ea acoperisuri, panouri, a rasturnat rulote si tot ce-a mai gasit in drum…Si chiar daca n-am fost in epicentrul ei, vantul si ploaia ce s-au napustit le-am putut simti din plin…In nebunia mea, acum vreo 2 saptamani mi-am cumparat si crema de plaja. Sic. Si mi-am pus-o la oglinda s-o vad zilnic… pana intr-o zi cand o sa dau cu ea de pamant! Bine ca n-am apucat sa-mi blochez banii intr-un costum de baie nou, ca eram cat pe ce! Se vand foarte bine acum shoshonii. Cred ca-mi deschid un magazin on line sa vand sosoni, umbrele si balonzaiduri. Macar sa trag ceva profit dupa potopurile astea! Daca nu mental, macar la buzunar!

Noh, ma opresc acilea, ca-s atat de acra si neconsolata ca nu mai pot scrie nimic decent fara sa incep sa-njur….

14 comments:

  1. Asa vreme nebuna a fost si la noi. Acum a stat :D De vreo saptamana avem si soare si caldura, desi nu e foarte cald ci cum e mai bine (28C aproximativ). Nici n-am dat drumul la aerul conditionat decat 2 zile vara asta.

    Poate vine vremea buna si la tine :) Iti trimit o raza de soare virtuala - si crede-ma, te cred ca poti sa-ti iesi din sarite din cauza ploilor.

    ReplyDelete
  2. De ce trebuie un lucru atat de minor - vremea sa te indispuna? Pe mine nu ma afecteaza deloc - eh - poate putin la reumatism - dar in rest mi-i cumva de ea! :)

    ReplyDelete
  3. treci cu vederea ... daca vrei poti :) crede-ma !!!

    ReplyDelete
  4. am examen azi ... tine-mi pumnii :))

    ReplyDelete
  5. @Lola - Ce bucurie mi-ai facut!!
    ...mda si la noi se anunta maine soare, undeva pe la 23C dupa care iar nori si ploaie. Asa m-as arunca in niste valuri virtuale, ca cele naturale ies din contextul actual...Te pupic.

    ReplyDelete
  6. @Emanuel - pai nu s-au terminat examenele?
    Si zau ca daca ai fi in locul meu, ai lua-o si tu razna, dupa o iarna lunga cu vant si geruri de -20C-25C n-ajungi sa-ti doresti decat un parjol de soare!

    ReplyDelete
  7. Impresionanti norii, dezlantuita natura!
    Vreo raza de soare la orizont? Aici, acum, e relativ bine, dar acum vreo doi ani, vara a cazut intr-o joi ;-)

    ReplyDelete
  8. @anonymous - azi e soare, relativ, dar vantul e tot prezent...e cum ar fi o zi de primavara...Dimineata racoroasa, la amiaza nici cald, nici frig si seara din nou racoare...

    ReplyDelete
  9. Buna, Purple Rain!...
    Te citesc zilnic, stii asta...;)
    Dar tu stii atat de bine ca starea de bine nu trebuie sa vina din exterior, asa ca lasa vremea sa fie cum este, accept-o, si regaseste-ti linistea interioara.
    Primul pas pentru eliberare e acceptarea.
    E ca si cum te-ai afla pe marginea unei prapastii, pe un tarm inalt, si singura salvare ar fi sa sari. Sari, asadar, nu se va intampla nimic!... De altfel, si prapastia, si oceanul, sunt imaginare. Doar gandurile noastre le-au creat.
    Te vei trezi ca dintr-un vis, si-o vei lua de la capat cu forte proaspete.

    ReplyDelete
  10. @acuarele - te contrazic un pic. Starea de bine poate veni si din exterior...Eu cred c-am ajuns sa sufar de ceea ce se cheama "Seasonal Affective Disorder". Teoretic odata cu venirea primaverii (implicit a soarelui!) se presupune ca te vindeci, ca organismul isi "incarca bateriile". Soarele are un rol imens in starea de bine a oricarei fiinte. Lipsa lui, duce la dereglari in tot corpul. Cum la mine iarna e extrem de lunga, primavara inexistenta si vara care se lasa asteptata, nu-i de mirare c-o iau pe aratura. Ca o completare, e suficient sa luam exemplul popoarelor care traiesc in emisfera sudica: plini de viata, voie buna, pusi de glume, dans si zambete...Bref, nu e cazul meu!

    ReplyDelete
  11. PS. Sa mai zic ca si azi ploua?!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. Deh, ce sa zic, si mie imi merge de exemplu mai bine in zonele cu mare, cu briza, unde respir viata plenar, sau la munte, la racoare si mireasma de brazi...
    In loc de asta, ma aflu intr-un oras de capie poluat, prafuit, cu multi caini (vagabonzi) si puricii de rigoare, cu calduri de peste 35 de grade zilnic (in ultima vreme), si... si... sa mai zic?... Cred ca nu mai e cazul!...:) Nu vreau sa te indispun cu amintiri din alta viata!
    Sincer, mi-ar placea sa fiu acolo cu tine, sa bem un ceai impreuna si sa ascultam ploaia... si o muzica frumoasa in fundal.
    Viata e totusi frumoasa!

    ReplyDelete
  13. @acuarele - decat oras cu caini vagabonzi mai bine oras cu ploaie multa (lol) Mi-ar fi placut si mie sa bem ceaiul / cafeaua impreuna...pup.

    ReplyDelete
  14. Acum s-au terminat si examenele si pentru mine! A fost un examen asa mai de vara - hehehe! :-) Toate cele bune!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails