Sunday, March 15, 2009

Flamanzi


Suntem fiecare dintre noi de-o maniera sau alta. Se disting net trei categorii : filiformii care tin diete toata viata pentru silueta, sufera de foame mascata, obezii, care sufera pe fata de foame cronica, si cei nascuti in saracie.
Daca viata ne-a ferit sa facem parte dintre cei mai sus mentionati, atunci sigur ne-a rezervat altceva. Ori suntem flamanzi dupa comunicare, bani, glorie, recunoastere, prietenie, ori dupa avere, atentie, apreciere, cunoastere, informatii… Degeaba incerci sa-ti hranesti o foame ca alta ii ia locul. In esenta nu facem altceva decat sa ne tiram existenta intr-o foame perpetua.


Suntem atat de flamanzi ca déjà ne-am izolat fiecare pe cate-o insula de vise unde ne traim in pace, starile halucinante… chacun de son coté


Un vechi proverb, adaptat zilelor noastre, ar trebui sa sune : Spune-mi ce mananci, ca sa-ti spun cine esti.

4 comments:

  1. Eu sunt si voi fi mereu flamanda dupa prietenie, iubire, comunicare.
    Cand nu le am pe acestea, parca ma usuc, ca o planta fara apa.
    Proverbul adaptat e... delicios!...;)

    ReplyDelete
  2. @Ileana - si eu ca si tine, si mai am o foame, de informatie.

    ReplyDelete
  3. Am petrecut o ora minunata tot citind si rascitind unele pasaje ...

    ReplyDelete
  4. @anonymous - ma bucur sa aud asta. Welcome anytime!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails