Sunday, May 17, 2009

I’m in love with a fairytale…

Alexander, Alexander, you make my day!

Inca de la primele acorduri am fost sigura ca va castiga. Si nu numai c-a castigat, dar s-a detasat cu muuuuuult fata de celelalte. Nu stiu ce farmec aparte degaja melodia asta, insa inca dupa prima auditie o auzeam si-mi rasuna in urechi si timpane, over and over… Si cred ca in decurs de doua zile am ascultat-o de 50 de ori. Mai mult, daca o opream eu, o auzeam la vecini! O piesa atat de simpla si totusi cu o incarcatura emotionala de proportii. Incredibil cum poate transmite o melodie atata forta, pasiune si putere. Mi se intampla rar sa fiu fermecata de o melodie inca de la prima auditie, intr-atat de mult incat sa ma obsedeze si sa-i stiu versurile par cœur. Bravo!


I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
Cause I don't care if I lose my mind,
I'm already cursed!

3 comments:

  1. Si noua ne-a placut mult si suntem incantati ca a la anul concursul va avea loc la Oslo. Fredonam insa mai mult melodia Estoniei, cu Urban Symphony. De ce s-a clasat doar a sasea? Pentru ca au fost numai fete, pentru ca nu au dansat sau, mai degraba, pentru ca au cantat in limba materna? A propos, cum se spune pe ruseste Fairytale?

    ReplyDelete
  2. @Chirca - si mie mi-a palcut mult melodia Estoniei. Faptul ca n-au cantat in engleza, cred ca le-a atras punctaj mic...S-ar putea sa mai fie si lipsa de miscare scenica, coregrafie zero. In ce priveste rusa, sunt tufa venetiana.:)

    ReplyDelete
  3. SKAZKA in rusa - vezi Love Fairytale pe Aici-Acum. Am descoperit dupa ce am pus intrebarea.
    Sunt convins ca Natalia Valentinovna (pianista) si Igor Alexandrovich (violonist), parintii lui Alexander Rybak, sunt f mandri de baiatul lor. Asa cum ar fi orice parinte, mai ales emigranti.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails