Tuesday, May 12, 2009

O zi speciala

Se intampla sa am zile deosebite. Placute. Nu excelez in zile de-astea, tocmai de aia cand se intampla sa le am, ma bucur de ele cu toata fiinta mea. Una din zilele astea speciale a fost azi.

Acum 14 ani traiam unul din miracolele vietii mele. Il serbam, an de an, si sper sa-o tina intr-o aniversare, an de an, cel putin inca 100 de ani.

Tot azi am mai invins o reduta in sistemul de sanatate de aici. Asteptarile sunt atat de lungi…Si la propriu si la figurat!

Tot azi am aflat ca un pachet, mult dorit si tanjit, e gata, bun de livrat. Timpul de shopping e déjà parfum de primavara.


In zile ca astea cred ca reusesc sa inving gravitatia…Mi se intampla sa pasesc atat de usor de teama sa nu zdruncin echilibrul fragil pe care universul mi l-a daruit…

Einstein spunea: "There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle." Cred ca astazi am reusit sa inteleg.

2 comments:

  1. Dintotdeauna am fost atrasa de cel de-al doilea mod de a trai.
    Stiinta nu are forta de a dovedi miracolele, nici de a le infirma, derivand ea insasi din acestea.
    Sa-ti traiasca baiatul, sa va bucurati de el si unii de ceilalti!...

    ReplyDelete
  2. @acuarele - multumesc pentru urari! Ca intotdeauna esti mereu o draguta! Pupici.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails